Dobrete para os nosos equipos na xornada cadete da pasada fin de semana

NUCAMSA BASKETDEZA  || PELETEIRO B

51 || 53

Emocionante encontro o disputado na mañá do sábado no concello de Lalín entre dous equipos que se esforzaron o máximo na pista.

O partido comezaba con moitas imprecisións por ámbolos dous equipos, os colexiais defendían ben o xogador con balón,  dificultabamos a circulación do balón, mais no rebote non eramos quen de bloquear dando moitas opcións o rival para anotar. En ataque o equipo movía ben o balón, encontrabamos espazos para recibir e poder anotar, fallando moitas canastas doadas dende a pintura, finalizando o primeiro cuarto con unha vantaxe de 2 ptos a favor do Basketdeza.

No segundo cuarto a pesares dunha boa defensa, dificultando bos lanzamentos o rival, seguiamos facilitándolle segundas opcións para anotar o non bloquear o rebote, non sendo aproveitado en moitas ocasións polo rival. En ataque seguiamos ca nosa dinámica de xogo, movendo ben o balón, mais cando Basketdeza era quen de impedilo, as divisións a canasta eran outra alternativa que tamén daban bo resultado, conseguindo os colexias rematar a primeira metade  1 pto por riba.

No terceiro cuarto o xogo non variou moito, as imprecisións eran semellantes en ámbolos dous equipos, conseguindo Basketdeza poñerse por diante no marcador pero os colexias seguiron realizando o seu xogo, nos 1×1 conseguían sacar faltas castigadas con tiros libres estando  bastante acertados nos lanzamentos, o que permitía seguir mandando no marcador o final do cuarto.

O derradeiro cuarto, moi emocionante mais por marcador que polo xogo, so con 3ptos de vantaxe para os colexias, os de Basketdeza  conseguían con balances moi rápidos poñer en apuros os colexias mais dúas triplas, de Carlos e Javier, permitíanos seguir dominando no marcador, e aínda que nos últimos intres os de Basketdeza tiveron oportunidade de empatar o encontro non puideron conseguilo grazas a boa defensa dos colexias.

Gran partido dos colexias que unha vez mais demostraron que son capaces de facer grandes cousas cando entre eles a confianza é máxima.

Parabéns, este é o camiño a seguir!!!

Ficha técnca

2ª división cadete masculinA, xornada 14ª.

Pavillón Municipal Lalín, sábado 10/03/18, 10:00horas

Parciais: 12-10 / 14-17 / 14-16 / 11-10 

5 Inicial: Javier Carou , Carlos Estraviz, Martín Vieito,

Diego Martínez, Xan Balado

Xogaron e anotaron:

Javier Carou 5 , Carlos Estraviz 8, Jesús Lamas 10,

Martín Vieito 4, Aldán Concheiro 11, Diego Martínez 6,

Xan Balado 9, Emilio Pulido, Ángel Rodríguez

Baixas: Pablo López, Miguel Santiago,

Juan C. Argüello,  Brais Mata, Jacobo Pomares.

PELETEIRO B – ROSALIA DE CASTRO PIO XII

67 || 41

Recibíamos la visita del Rosalía de Castro Pio XII, en una semana nada propicia para enfrentarnos a un rival tan serio.

Nuestras infantiles habían estado disfrutando de la nieve en Panticosa y nosotros sumábamos a la baja de la semana pasada de Antia a María; menos mal que 3 de las infantiles pese a haber llegado ayer a la noche se ofrecieron para jugar este partido…

El partido como casi todos los que estamos disputando esta temporada empezó con nuestras jugadoras muy bien plantadas en la cancha, defendiendo a todo campo al rival. Durante los primeros 4 minutos no podíamos distanciarnos en el marcador, cada una de nuestras canastas era rápidamente contrarrestada por una del equipo entrenado por Pablo Carreira.

Fue a partir del minuto 4 cuando nuestro equipo más se vino arriba recuperando numerosos balones que nos permitían anotar con cierta facilidad.

Un parcial el de este cuarto, sobre todo el de la segunda mitad del mismo que hizo que el partido empezara a decantarse a nuestro favor; 22-8 reflejaba el marcador cuando finalizó el primer período.

En el segundo cuarto las de Rosalía nos dejaron claro que no iban a vender barata la derrota, la igualdad fue máxima. Ellas nos anotaban aprovechando ventajas en el 1×1 y en una serie de balones que perdimos pasando su presión.

Corregido este pequeño contratiempo volvimos a meternos en partido y seguíamos luchando por cada balón como si fuera el último, como se supone que tiene que ser siempre, pero que normalmente los equipos no suelen mantener durante todo el partido.

Al descanso llegábamos con un 38-22 en el marcador.

Corregimos un par de detalles antes de volver a saltar a la pista, como nuestra movilidad en ataque, un poco más espesas que de costumbre y las ayudas defensivas, a las que no estábamos prestando toda la atención necesaria.

La vuelta a la cancha fue la clave para el resultado final, en vez de relajarnos volvimos a competir muy serias, recuperando hasta 8 balones en este cuarto. Un parcial de 16-9 ya dejaba el partido sentenciado a nuestro favor, quedando aún un cuarto por disputarse.

La diferencia no hizo relajarse a las visitantes, todo lo contrario, su técnico planteó una defensa 1-3-1 que les volvió a hacer pelear por cada balón; mientras que a nuestras jugadoras las cogía un poco de sorpresa. Aún así superada la sorpresa inicial éramos capaces de encontrar los pases a las esquinas tras inversiones rápidas que nos permitían anotar o realizar tiros con cierta comodidad.

Al final 67-41 en el marcador y la sensación de que habíamos hecho un muy buen partido durante la mañana de este lluvioso sábado.

Felicitar a todo el equipo por el campeonato que está realizando, la implicación de las cadetes es fantástica pero hoy hay que valorar el esfuerzo de las infantiles que no quisieron dejar solas a sus compañeras cadetes pese a haberse hecho más de 12 horas de autobús el día anterior.

Ficha técnica

 2ª división cadete feminina, xornada 14ª.

Pavillón de Montouto, sábado 10, 10:00

Parciais: 22-8 / 16-14 || 38-22 || 15-9/ 14-10 

5 Inicial: Paula, Ceci, Cris, Alba, Andrea

12 faltas cometidas; 12 recibidas.

Xogaron e anotaron:

Sara (2), Paula (19), Alba (10), Ceci (14),

Cris (6), Andrea (10), Adriana (6), Noa (0)

Baixas: Antía e María