Fase final júnior feminina: primeira semifinal (Peleteiro-Carmelitas)

Tal como estaba previsto, Montouto (Colexio M. Peleteiro) acolleu a fase final júnior feminina 2014-15. Ao longo das seguintes entradas iremos dando conta dos catro partidos por orde cronolóxica ao tempo que ampliamos a galería de imaxes correspondente.

A primeira semifinal comezou ás 10.00 e fíxoo coa sorpresa dun pavillón que non resistiu a impresionante tromba de auga caída pola noite. Se cadra, esas molestas pingueiras que caían xusto nun recanto do fondo da pista, foron a única nota negativa da xornada. Só deron a lata neste primeiro encontro, co que comezamos esta serie.

As imaxes desta primeira semifinal xa as podedes ver seguindo este enlace. Agardamos ser o máis respectuosos posible con todos, pero as crónicas están escritas desde a perpectiva dos nosos adestradores e dos nosos observadores e, polo tanto, tinguidas de certa subxectividade ou parcialidade e, como non, da alegría producida polo resultado final.

                  Peleteiro II Carmelitas Vedruna

62 II  42

Llegó el momento definitivo de la temporada. Cuatro equipos se enfrentaban para dilucidar quién sería el subcampeón.  Y Peleteiro, después de conseguir la segunda posición en la tabla, debía defender ese puesto en dos partidos a cara de perro contra los mejores equipos de la liga Gallega.

Por la mañana Carmelitas de Orense, que trajo todos sus efectivos para el evento matinal y consiguió convertirse en un duro rival al que no pudimos doblegar hasta el comienzo del último cuarto.

Se emplearon  a fondo las Orensanas, con un juego de carácter conservador, defensa en zonas y ataques parsimoniosos buscando pases a su jugadora estrella, que hizo mucho daño en el juego interior aunque la defensa de todo nuestro quipo consiguió detenerla en muchos momentos del partido, realizando muy buenas ayudas.

Este tipo de partidos son difíciles de jugar: un equipo que tiene mucho que ganar y el otro defiende su posición ganada a lo largo de todo el campeonato, pero sin dejar de pensar que por la  tarde tendrá un partido, más difícil aún.

Así, mientras uno de los equipos se emplea al cien por cien, el otro comete fallos de concentración: rebote defensivo, pases, defensa uno por uno…Todo ello hizo que costase más de lo previsible vencer al equipo de Ourense.

Al final una ventaja de veinte puntos dejó bien claro quien era el favorito de este torneo.

Ffjf15SI (2)Fase de ascenso júrnior feminina, 1ª semifinal

Pavillón de Montouto, domingo 26 abril, 10.00h

Escaso público a esta hora da mañá. A coincidencia

cos exames dos nosos alumnos restou afluencia.

Na bancada, os esforzados pais das xogadoras locais e visitantes.

Espectador de luxo, o director do Colexio D. Luis Peleteiro.

Árbitros: Paula Lema e Laura Piñeiro

Parciais: 18-15/16-10 (34-25) 16-8/12-9

Xogaron e anotaron:

CarmelitasPELETEIRO:

Laura Domínguez 4, Sara Carreira 6, Blanca 26,

Silvia 10 e Paula (5I), Sara Alonso,

Carmen F. 3, Carmen W. 4, Bea, Tati 4,

Sara Lázara 3 e Carmen Pardo.

CARMELITAS:

María Viso 2, Sara Pascual 10, Aroa Muñoz 11,

Paula López 12 e Paula Valiño 7 (5I) 

Pilar Nogueira 4, Marta G., Elvira Gulín 8,

María Cid e  Andrea Clinaz 14. 

 Grazas a Fegaba retransmisións podedes revivir o encontro: